Binnenkort heb je een afspraak bij een van onze behandelaren. Hier lees je hoe je je hierop voorbereidt en wat je mee moet nemen:
Je afspraak vindt plaats bij het SMC Tilburg in het T-Kwadraat. Klik hier voor informatie over parkeren en bereikbaarheid.
We zien je graag vóór de afspraak bij onze balie. Bij binnenkomst staat op een grote roze banner aangegeven waar de ontvangstbalie zich bevindt. We checken je gegevens en noteren in de agenda dat je aanwezig bent. Zo weet de sportarts dat hij je uit de wachtkamer kan ophalen. Ook bij vervolgafspraken bij de sportarts zien we je graag voorafgaand aan de afspraak bij de balie.
Klik hier voor meer informatie over de kosten en de vergoedingen
Je kunt tot 24 uur van tevoren de afspraak kosteloos annuleren/verplaatsen. Wanneer je binnen 24 uur de afspraak afzegt of niet telefonisch bereikbaar bent op de afgesproken tijd voor een belconsult, zijn wij helaas genoodzaakt kosten bij je in rekening te brengen.
Je ontvangt dan een factuur van ons en deze wordt niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
De kosten bedragen € 40,00.
Je afspraak vindt plaats bij het SMC Tilburg in het T-Kwadraat. Klik hier voor informatie over parkeren en bereikbaarheid.
We zien je graag vóór de eerste afspraak bij onze balie. Bij binnenkomst staat op een grote roze banner aangegeven waar de ontvangstbalie zich bevindt. Bij de balie checken we je gegevens en je legitimatiebewijs. Ook geven we aan in welke wachtkamer je plaats mag nemen. Voor vervolgafspraken hoef je je niet te melden bij de balie. De fysiotherapeut bespreekt met je in welke wachtkamer je voor de vervolgafspraken plaats mag nemen.
Heb je een vraag of ben je onzeker over de tijd van je afspraak? Natuurlijk staan we je bij de balie altijd graag te woord!
Fysiotherapie wordt veelal vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Wij hebben met alle zorgverzekeraars een contract voor fysiotherapie. Voor de vergoedingen fysiotherapie adviseren wij u contact op te nemen met uw zorgverzekeraar. Zij kunnen u precies aangeven of en hoeveel behandelingen binnen uw pakket vallen. Wij kunnen niet zien hoeveel behandelingen u reeds verbruikt heeft. Dit kunt u in uw eigen zorgomgeving van de zorgverzekeraar nazien of bij de klantenservice opvragen.
In sommige gevallen wordt fysiotherapie vergoed vanuit de basisverzekering. In dat geval maak je aanspraak op het eigen risico. Wij zullen rechtstreeks aan de zorgverzekeraar factureren.
Heb je geen aanvullende verzekering voor fysiotherapie en vallen jouw afspraken niet onder de basisverzekering? Dan ontvang je zelf de factuur voor de afspraak. Klik hier voor een overzicht van de tarieven.
Ben je verhinderd voor de afspraak? Laat het ons tijdig (24 uur voorafgaand aan de afspraak) weten zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken. In het weekend en in de avond kunt u de voicemail inspreken. Bij niet verschijnen of te laat afbellen worden er kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
Je afspraak vindt plaats bij het SMC Tilburg in het T-Kwadraat. Klik hier voor informatie over parkeren en bereikbaarheid.
We zien je graag vóór de eerste afspraak bij onze balie. Bij binnenkomst staat op een grote roze banner aangegeven waar de ontvangstbalie zich bevindt. Bij de balie checken we je gegevens en je legitimatiebewijs. Ook geven we aan in welke wachtkamer je plaats mag nemen. Voor vervolgafspraken hoef je je niet te melden bij de balie. De bekkenfysiotherapeut bespreekt met je in welke wachtkamer je voor de vervolgafspraken plaats mag nemen.
Heb je een vraag of ben je onzeker over de tijd van je afspraak? Natuurlijk staan we je bij de balie altijd graag te woord!
Fysiotherapie wordt veelal vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Wij hebben met alle zorgverzekeraars een contract voor fysiotherapie. Voor de vergoedingen fysiotherapie adviseren wij u contact op te nemen met uw zorgverzekeraar. Zij kunnen u precies aangeven of en hoeveel behandelingen binnen uw pakket vallen. Wij kunnen niet zien hoeveel behandelingen u reeds verbruikt heeft. Dit kunt u in uw eigen zorgomgeving van de zorgverzekeraar nazien of bij de klantenservice opvragen.
In sommige gevallen wordt fysiotherapie vergoed vanuit de basisverzekering. In dat geval maak je aanspraak op het eigen risico. Wij zullen rechtstreeks aan de zorgverzekeraar factureren.
Heb je geen aanvullende verzekering voor fysiotherapie en vallen jouw afspraken niet onder de basisverzekering? Dan ontvang je zelf de factuur voor de afspraak. Klik hier voor een overzicht van de tarieven.
Ben je verhinderd voor de afspraak? Laat het ons tijdig (24 uur voorafgaand aan de afspraak) weten zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken. In het weekend en in de avond kunt u de voicemail inspreken. Bij niet verschijnen of te laat afbellen worden er kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
Een speciale voorbereiding voor de afspraak is niet nodig.
Je afspraak vindt plaats bij het SMC Tilburg in het T-Kwadraat. Klik hier voor informatie over parkeren en bereikbaarheid.
We zien je graag vóór de eerste afspraak bij onze balie. Bij binnenkomst staat op een grote roze banner aangegeven waar de ontvangstbalie zich bevindt. Bij de balie checken we je gegevens en je legitimatiebewijs. Ook geven we aan in welke wachtkamer je plaats mag nemen. Voor vervolgafspraken hoef je je niet te melden bij de balie. De ergotherapeut bespreekt met je in welke wachtkamer je voor de vervolgafspraken plaats mag nemen.
Heb je een vraag of ben je onzeker over de tijd van je afspraak? Natuurlijk staan we je bij de balie altijd graag te woord!
Wij hebben met alle zorgverzekeraars een contract voor ergotherapie. Ergotherapie is tot een bepaalde limiet verzekerd in de basiszorgverzekering en doet daarmee een beroep op het eigen risico. Mogelijk heeft u nog recht op aanvulling hierop vanuit de aanvullende verzekering. Uw zorgverzekeraar kan u hierover informeren.
Ben je verhinderd voor de afspraak? Laat het ons tijdig (24 uur voorafgaand aan de afspraak) weten zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken. In het weekend en in de avond kunt u de voicemail inspreken. Bij niet verschijnen of te laat afbellen worden er kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
U gaat een maximale fietstest uitvoeren. Dat vraagt een behoorlijke inspanning. Draag sportkleding die hiervoor passend is. Zoals een korte (fiets)broek. Voor dames is een sportbeha prettig. Dit i.v.m. de plakkers voor het hartfilmpje. Je kunt gewone (binnen)sportschoenen dragen. Fietsschoenen met voor SPD-klikpedalen mogen ook. (SPD-SL-schoenen passen niet!). Er is een kleedkamer met douches aanwezig om u om te kleden. Ook zijn er kluisjes om uw spullen in op te bergen.
Hebt u een medische voorgeschiedenis die niet uit de ingevulde vragenlijst naar voren komt? En is dit niet bij de aanmelding telefonisch door u genoemd? Dan verzoeken wij u om zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen en dit alsnog door te geven. Wanneer dit niet gebeurt en enkel op het moment van de medische keuring kenbaar wordt gemaakt, kan dit betekenen dat de keuring geen doorgang kan vinden. Bijvoorbeeld omdat de arts aanvullende informatie nodig heeft om de keuring veilig te laten verlopen. Dit kan kosten met zich meebrengen.
Je afspraak vindt plaats bij het SMC Tilburg in het T-Kwadraat. Klik hier voor informatie over parkeren en bereikbaarheid.
We zien je graag vóór de afspraak bij onze balie. Bij binnenkomst staat op een grote roze banner aangegeven waar de ontvangstbalie zich bevindt. Bij de balie checken we je gegevens en je legitimatiebewijs. We rekenen de keuring af, en we geven aan waar u zich eventueel kunt omkleden en waar u mag wachten.
De kosten voor een USMO vind u terug bij onze tarieven.
Als u een aanvullende verzekering hebt, wordt het onderzoek mogelijk (deels) vergoed door uw verzekeraar. Informatie hierover vindt u terug op: sportzorg.nl/vergoedingen-sportzorg of kunt u terugvinden in uw polisvoorwaarden bij uw verzekeraar.
De keuring dient voorafgaand aan de afspraak bij de balie te worden gepind. Contant afrekenen is helaas niet mogelijk. Bij een eventuele vergoeding kunt u zelf de nota indienen bij de zorgverzekeraar.
Ben je verhinderd voor de afspraak? Laat het ons tijdig (minimaal 24 uur voorafgaand aan de afspraak) weten zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken. In het weekend en in de avond kunt u de voicemail inspreken. Bij niet verschijnen of te laat afbellen worden er kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
U gaat een maximale fietstest uitvoeren. Dat vraagt een behoorlijke inspanning. Draag sportkleding die hiervoor passend is. Zoals een korte (fiets)broek. Voor dames is een sportbeha prettig. Dit i.v.m. de plakkers voor het hartfilmpje. Je kunt gewone (binnen)sportschoenen dragen. Fietsschoenen met voor SPD-klikpedalen mogen ook. (SPD-SL-schoenen passen niet!). Er is een kleedkamer met douches aanwezig om u om te kleden. Ook zijn er kluisjes om uw spullen in op te bergen.
Hebt u een medische voorgeschiedenis die niet uit de ingevulde vragenlijst naar voren komt? En is dit niet bij de aanmelding telefonisch door u genoemd? Dan verzoeken wij u om zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen en dit alsnog door te geven. Wanneer dit niet gebeurt en enkel op het moment van de medische keuring kenbaar wordt gemaakt, kan dit betekenen dat de keuring geen doorgang kan vinden. Bijvoorbeeld omdat de arts aanvullende informatie nodig heeft om de keuring veilig te laten verlopen, of omdat een ander type keuring voor u beter passend is. Dit kan kosten met zich meebrengen.
Je afspraak vindt plaats bij het SMC Tilburg in het T-Kwadraat. Klik hier voor informatie over parkeren en bereikbaarheid.
We zien je graag vóór de afspraak bij onze balie. Bij binnenkomst staat op een grote roze banner aangegeven waar de ontvangstbalie zich bevindt. Bij de balie checken we je gegevens en je legitimatiebewijs. We rekenen de keuring af, en we geven aan waar u zich eventueel kunt omkleden en waar u mag wachten.
De kosten voor een GSMO vindt u terug bij onze tarieven.
Als u een aanvullende verzekering hebt, wordt het onderzoek mogelijk (deels) vergoed door uw verzekeraar. Informatie hierover vindt u terug op: sportzorg.nl/vergoedingen-sportzorg of kunt u terugvinden in uw polisvoorwaarden bij uw verzekeraar.
De keuring dient voorafgaand aan de afspraak bij de balie te worden gepind. Contant afrekenen is helaas niet mogelijk. Bij een eventuele vergoeding kunt u zelf de nota indienen bij de zorgverzekeraar.
Ben je verhinderd voor de afspraak? Laat het ons tijdig (minimaal 24 uur voorafgaand aan de afspraak) weten zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken. In het weekend en in de avond kunt u de voicemail inspreken. Bij niet verschijnen of te laat afbellen worden er kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.